Usługi cmentarne

NOWE USŁUGI DODATKOWE ŚWIADCZONE NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH NA TERENIE MIASTA ŚWIDWIN

PODSTAWOWE ZASADY ZAMAWIANIA I REALIZACJI USŁUGI:

1. Zamawiający dokonuje zlecenia usługi pisemnie (z określeniem jej zakresu oraz obligatoryjnie wskazaniem adresu e-mail Zamawiającego i dokładnych danych niezbędnych do wystawienia faktury) przesyłając jego treść na adres e-mail: sekretariat@zuk-swidwin.com.pl
2. Zamawiający w zleceniu zobowiązany jest do podania podstawowych informacji dotyczących grobu, dla którego ma zostać wykonana usługa (tj. imię i nazwisko osoby zmarłej, data śmierci, lokalizację grobu – sektor, rząd- przy zidentyfikowaniu lokalizacji grobu pomocnym może być aplikacja WIRTUALNY CMENTARZ dostępna na stronie internetowej: www.zuk-swidwin.com.pl
3. Wykonawca dokonuje weryfikacji zlecenia i przesyła ostateczną ofertę cenową ze wskazaniem nr konta na jaki należy dokonać wpłaty oraz Nickiem niezbędnym do wskazania w tytule przelewu.
4. Wykonawca rozpocznie realizacje usługi po zaksięgowaniu wpłaty dokonanej przez Zamawiającego.
5. Po wykonaniu usługi na potwierdzenie zostanie Zamawiającemu przesłana (na wskazany adres e-mail) dokumentacja fotograficzna wskazująca prawidłowość wykonania usługi (wraz z datą sporządzenia dokumentacji fotograficznej) oraz skan faktury.

WSZELKICH DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA RÓWNIEŻ ZARZĄDCA CMENTARZY KOMUNALNYCH – KSENIIA BYZDRA, tel. 94 365 23 56.