Adres:
ul. Armii Krajowej 21
78-300 Świdwin
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 15:00
Wymagania rekrutacyjne:
• Średnie lub wyższe wykształcenie (mile widziane kierunki: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, gospodarka odpadami i pokrewne)
• preferowane doświadczenie na samodzielnym stanowisku w pokrewnym dziale
• znajomość i umiejętność posługiwania się systemem BDO
• znajomość przepisów prawa w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska
• czynne prawo jazdy Kat. B
• znajomość oprogramowania Microsoft Office w szczególności biegła obsługa programu Excel
• dyspozycyjność, rzetelność, dyskrecja i zaangażowanie
• wysoka kultura osobista
• umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
• zaangażowanie i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu
• kreatywność, komunikatywność i odpowiedzialność
• umiejętność pracy w zespole
• odpowiedzialność – dyscyplina wewnętrzna
Zakres obowiązków:
• Ustalanie planu pracy na każdy dzień,
• Prowadzenie spraw związanych z odbiorem i transportem odpadów komunalnych tj. prowadzenie sprawozdawczości, ewidencja ilościowa odpadów komunalnych, sporządzanie raportów o nieprawidłowościach w odbierze odpadów, zakup i wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady, prowadzenie spraw związanych z flotą pojazdów (bieżące naprawy, awarie, rejestracja, przeglądy), kontrola nad prawidłową realizacją zapisów umowy na odbiór i transport odpadów, czynności wynikające z zawartej umowy: tj. plan pracy na okres obowiązywania umowy, przygotowanie harmonogramów odbioru odpadów, mycia pojemników, odbioru odpadów wielkogabarytowych.
• Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie związanym z odbiorem nieczystości płynnych;
• Prowadzenie spraw związanych z realizacją usługi zamiatania placów, ulic i chodników;
• Prowadzenie spraw związanych z realizacją usługi „akcja zima” tj. pozostawanie w gotowości do podjęcia działań zmierzających do zminimalizowania uciążliwych skutków atmosferycznych, tj. opady śniegu, gołoledź, ewidencja czasu pracy sprzętu, organizacja pracy i dyżurów pracowników oddelegowanych do obsługi „akcji zima”.
• Obliczanie wynagrodzeń pracowników.
• Tworzenie harmonogramów pracy dozorców, harmonogramów dyżurów w przypadku awarii na terenie miasta (WUKO, Beczka).
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
• Przygotowanie dokumentacji na potrzeby sprawozdań finansowych.
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
• Rozliczenia zużycia paliwa dla pojazdów i urządzeń pozostających na wyposażeniu spółce.
• Bieżąca obsługa interesantów.
• Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń/zleceń.
• Fakturowanie, sprzedaż miesięczna ogólnozakładowa.
• Tworzenie kalkulacji.
• Praca nad rozwojem zakładu oczyszczania miasta.
Składanie CV trwa do 29.03.2024r.